🎮GAME COD🎮

دانلود ترینر،سیو و کد بازی های محبوب

🎮GAME COD🎮

دانلود ترینر،سیو و کد بازی های محبوب

دانلو سیو بازی gta v برای ps3

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ
Gta v ps3g
آموزش : سیو را داخل فلش بریزید به قسمت SAVED DATA UTILITY PS3 رفته و سپس  USB Device را انتخاب کرده مثلث بزنید و سیو را کپی کنید
Save gta v ps3دریافت
حجم: 283 کیلوبایت
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶

نظرات  (۲۶)

سلام
سیو کامل بود ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
دمت گرم
پاسخ:
؛)
۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۸ امیر مهدی ترابی

من سیو رو داخل فلش میریزم بعد میرم تو بخش saved data utility هیچی نمیاره میگه سیوی وجود ندارد لطفا کمکم کنید

باید استخراجش کنم؟

سلام ببخشید میشه توضیح بدید که سیو چجوریه و چقدر پول داره و کدوم شخصیت توی سیو به قتل رسیده؟؟ ممنون

سلام سیو کامل بود و عالی دستتون درد نکنه .

سلام در این سیو هر 3 نفر زنده و 1 میلیارد و 986 میلیون پول است و همه چیز خریده شده 

اموزش نصب هم اینه 

1_فایل rar را دانلود کنید 

2_ ان را استخراج کنید با برنامه win rar

3_ان را در فلش fat32 بریزید و به کنسول  وصل کنید 

4_ در بخش game به saved data بروید 

5_ گزینه دوم فلش را بزنید و مثلث را بزنید و ان را کپی کنید 

6_ تمام به بازی بروید و لذت ببرید 

منظورت از گزینه دوم فلش دقیقا کدوم فایله؟ چون چنتا فایل داخل پوشه هست و نمیدونم کدومو باید کپی کنم

سلام خدا پدرتون رو بیامرزه عالی بود 

۰۱ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۸ حسین لطفی

آقا میشه به منم بگید چطوری باید ریخت من میریزم تو فلش بعد تو psنمیاد

هرکاری میکنم بالا نمیاره میشه کمک کنید

 

من همه کار هاش رو انجام دادم ولی رفتم تو بازی سیو 100 % نبود میشه کمک کنید لطفا 

سلام من وقتی واردش میکنم کپی میشه واسم مینویسه  save file 1 is damaged  چیکار کنم

 

۰۲ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۳۹ احمد دوستی

نمیدونم چطور دانلود کنم 

عالی ممنون این فایل و فقط با otgباید بریزم تو فلش بعد کپی کنم و اینکه سیوه قبلی پاک کنم ایا

بسیار عالی

تشکر 

۰۵ فروردين ۰۲ ، ۰۲:۲۹ احسان قدیانی

با سلام دوستان باید با فولدر کامل کپی کنید.به نظرم یه مرحله gta برید سیو کنید حتی ۱ درصد بعد اون ۴ تا فایل رو پاک کنید اینارو بریزیدجای اون و تمام.

برای من فایل دانلود نمیشه

این که فایل مثل پی دی اف دستگاه که نمیخونه

عالیه

 

سلام و درود بر شما من سیو میریزم تو فلش ولی سیو توی بخش Saved Data Utility نیست هیچ چیزی. ( لطفاً لطفاً لطفاً به من بگین).

 

سلام عالی دمتون گرم

 

۲۹ دی ۰۲ ، ۱۲:۳۷ رایمون خیری

داداش سلام نمیاد کپی کنم چی کار کنم

آقای صالح خیلی ممنون توضیح دادی چطور بریزیم من دوبار تلاش کردم نشد اما پیام شما رو خوندم تونستم خیلی ممنون

سلام من هرکار میکنم وقتی فلش رو میزنم به کنسول بعدش  میزنم رو روی همون گزینه میزنه داده ایی در فلش نیست درحالی که داخل فلش من نصب کردم سیو رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی